پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسینی

حوزه/ مبلغ فرهنگی استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، گفت: انتقام سختی در انتظار آمران و عوامل ترور شهید فخری‌زاده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران، بیان داشت: شهادت دکتر فخری‌زاده، دانشمند پرتلاش هسته‌ای و مدیر پژوهش‌های وزارت دفاع را به خانواده و ملت شهیدپرور کشورمان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم به توفیق الهی راه گرانقدر این شهید سعید به همت فرزندان متعهد و بادانش این آب و خاک ادامه داشته باشد.

مبلغ فرهنگی استان بوشهر در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و فرمانده سپاه پاسداران، ابراز داشت: همچنان که ولی امر مسلمین جهان فرمودند، انتقام بازدارنده از آمران و عوامل شهادت این شهید والامقام و شهید سردار سلیمانی عامل بازدارنده و مهمی است که نقش مهمی در ادامه پیشرفت‌های دانش هسته‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت.

مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ تنگک اول بوشهر افزود: امیدواریم به زودی شاهد انتقام خون ایشان باشیم و دشمنان اسلام و انقلاب باید هزینه سنگینی بابت این اعمال جنایتکارانه پرداخت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: انتقام سختی که بابت خون سرداران شهید از استکبار جهانی گرفته خواهد شد، درس عبرتی برای همه جنایت کاران جبهه طاغوت، به‌ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آل سعود خائن خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha