پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامہ افضل حیدری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین افضل حیدری گفت: ایالات متحده و رژیم صهیونیستی نمی توانند تحمل کنند که هیچ کشور اسلامی دارای قدرت هسته ای باشد. ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به خاطر داشتن قدرت هسته ای دشمن مشترک پاکستان و ایران هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد افضل حیدری دبیر مرکزی وفاق المدارس شیعه پاکستان در بیانیه ای شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای جمهوری اسلامی ایران به دست تروریست ها را به شدت محکوم کرد و گفت: از نظر دشمن، این دانشمند بزرگ نمادی از پیشرفت و سلطه اسلامی و مانعی برای جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: نیروهای ضد اسلامی در صدد از بین بردن توان هسته ای پاکستان و ایران هستند. سازمان همکاری اسلامی باید با قراردادن این فاجعه بزرگ به عنوان تروریسم علیه جهان اسلام، موضع خود را اعلام کند.

حجت الاسلام افضل حیدری ایالات متحده و رژیم صهیونیستی را دشمنان مشترک کل جهان اسلام قرار داد و گفت: ایالات متحده و رژیم صهیونیستی نمی توانند تحمل کنند که هیچ کشور اسلامی دارای قدرت هسته ای باشد. ایالات متحده و رژیم صهیونیستی دشمنان مشترک کل جهان اسلام به ویژه به خاطر داشتن قدرت هسته ای دشمن مشترک پاکستان و ایران هستند.

این روحانی پاکستانی گفت: ترور دانشمند هسته ای ایران برای آسیب رساندن به قدرت کشورهای اسلامی است. دلیل دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران به خاطر حمایت از فلسطینیان مظلوم و مقابله با اهداف تهاجمی آمریکا و رژیم صهیونیستی است. اهداف رژیم صهیونیستی در مورد دانشمند معروف از اول پنهان نبود.

وی گفت: پیامدهای هولناک دوستی دولت های عربی با رژیم صهیونیستی با شهادت یک دانشمند بزرگ هسته ای ایرانی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: انتظار هر خیری از ایالات متحده و رژیم صهیونیستی خود فریبی است و به آسانی با وحدت امت اسلامی می توان این نیروهای شیطانی را شکست داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha