شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر این که معادله رفاقت با «حاج قاسم» و «بایدن» قابل جمع نیست، تصریح کرد: کاملا ساده لوحی است فکر کنیم دشمنان قسم خورده که چشم دیدن افتخارات ملت نجیب و انقلابی ایران را ندارند، با ما از در دوستی وارد شوند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در مرام کارگزاران نظام اسلامی، رفاقت با دشمنان انقلاب اسلامی معنا ندارد، اظهار داشت: هرگز نمی توان کسانی را که عمری با ملت انقلابی ایران دشمنی کرده اند، دوست نامید.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه راهبرد دوستی ما مسلمان ها با کفار در سوره بقره آیه ۱۴ که می فرماید: «وَ إِذا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا إِلی‏ شَیاطِینِهِمْ قالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّما نَحْنُ‌مُسْتَهْزِؤُن»، مشخص است، گفت: خداوند به راحتی ما را از رابطه دوستانه با کفار و دشمنان اسلام بر حذر می دارد.

وی تصریح کرد: در عملیات بزدلانه و تروریستی علیه حاج قاسم در فرودگاه بغداد که به دستور ترامپ به عنوان نماد شیطان بزرگ صورت گرفت، جوبایدن  هم اظهار خوشحالی کرده بود.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: کاملا ساده لوحی است فکر کنیم دشمنان قسم خورده که چشم دیدن افتخارات ملت نجیب و انقلابی ایران را ندارند، با ما از در دوستی وارد شوند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: اظهارات یکی از دولتمردان مبنی بر اینکه با «حاج قاسم» رفاقت صمیمانه داشته و با «بایدن» نیز رفاقت دیرینه ای دارد، معادله ای که با «استکبار ستیزی» قابل جمع نیست.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: کسانی که این روزها با ذوق زدگی از انتخاب «بایدن»، می گویند هیچ کس حق فرصت سوزی ندارد، با در نظر گرفتن منافع ملی ایران، در ۷ سال گذشته قفل مشکلات را باز می کردند.

وی در پایان گفت: معضلات و گره هایی که مسئولین می توانند با حل آنها فضای نگرانی مردم از مشکلات اقتصادی را تغییر دهند، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha