جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: آعدم اطاعت مسئولین در هر پست و مقامی از اوامر ولی فقیه، در حقیقت تخطی از موازین شرعی است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ماه ربیع الاول با اشاره به اینکه ارائه شکل حکومت اسلامی، تیر خلاص بر نسخه های غربی برای اداره جامعه بود، اظهار داشت: مردم ایران از گذشته های دور با وجود هویت دینی، تشنه اداره جامعه براساس احکام اسلام ناب بودند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: اگر در خصوص یکی از پادشاهان، سخن از خدمت رسانی و برخورد خوب با مردم زمان خویش به میان می آید، علت آن همنشینی با علمای صاحب نفس بوده است.

وی ادامه داد: آنچه که بیش از ۴ دهه است که انقلاب اسلامی را بیمه کرده و موجب جلوگیری از استبداد فردی در اداره جامعه اسلامی شده، حضور ولی فقیه عادل در رأس هرم تصمیمات کشور است.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: اگر ایران اسلامی از برکات امامین انقلاب بهره مند نبود و شیوه حکومت داری در کشور به شکل دیگری غیر از نظریه ولایت فقیه تشکیل می شد، معلوم نبود که سرنوشت مردم مسلمان آب و خاک به کجا می انجامید.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: آنچه محاسبات استکبار جهانی را در منطقه ظرف ۴۰ سال گذشته به هم ریخته و هزینه های سرسام آور را روی دست آمریکا گذاشته، تدابیر حکیمانه امامین انقلاب بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: پذیرش اوامر و منویات رهبری حکیم در این زمان سنگ محکی است که می شود به راحتی پی به ماهیت ولایت پذیری افراد برد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطرنشان کرد: معتقدیم ولایتی که حضرات معصومین(ع) دارا بودند، در عصر غیبت هم ولی فقیه عادل دارد.

وی در پایان گفت: عدم اطاعت مسئولین در هر پست و مقامی از اوامر ولی فقیه، در حقیقت تخطی از موازین شرعی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha