جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه مرگ «جورج فلوید» ماهیت آمریکا را عیان تر کرد، گفت: واکنش مجری شبکه فاکس نیوز به شعار «مرگ بر آمریکا» در اعتراضات ضد نژادی پرستی باور نکردنی است که می گوید این شعار از ایران سر داده نمی شود، بلکه اینجا ایالت «ویسکانسین» آمریکا است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه غربگرایان شعار مرگ بر آمریکای معترضین به نژاد پرستی پلیس آمریکا را بشنوند، اظهار داشت: معترضین به نژاد پرستی بدون توجه به قدرت پوشالی کدخدا و برخلاف کسانی که سرنوشت همه چیز مردم را در دستان شیطان بزرگ می بینند، «مرگ بر آمریکا» سر می دهند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: تبعیض نژادی و مرگ یک رنگین پوست، مبحث نژاد پرستی را به جنبشی فراگیر و گفتمانی یکپارچه در خاک آمریکا تبدیل کرد.

وی با بیان این که شعار «نمی توانم نفس بکشم» معترضین به نژاد پرستی در آمریکا به شعار « مرگ بر آمریکا»، تغییر پیدا کرد، افزود: غربگرایان بدانند شعار مرگ بر آمریکای معترضین به نژاد پرستی این روزها در خاک آمریکا، نه یوم الله 22 بهمن و نه راهپیمایی روز قدس در ایران، شنیده می شود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه مرگ «جورج فلوید» ماهیت آمریکا را عیان تر کرد، ادامه داد: اعتراضات ضد نژاد پرستی در خاک آمریکا وسعت پیدا کرد و با ادامۀ تظاهرات، معترضین شعار تغییر سر می دهند.

وی خاطر نشان کرد: واکنش مجری شبکه فاکس نیوز به شعار «مرگ بر آمریکا» در اعتراضات ضد نژادی پرستی باور نکردنی است که می گوید این شعار از ایران سر داده نمی شود، بلکه اینجا ایالت «ویسکانسین» آمریکا است.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: استفاده از گاز اشک آور از طرف پلیس و ضرب و شتم معترضین به نژادی پرستی، موجب شد تا اعتراضات جهانی علیه دولت نژاد پرست شیطان بزرگ صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: گرچه زمینه های فروریختن اُبهت پوشالی شیطان بزرگ برای غربگرایان و خواص پیاده شده از قطار انقلاب، قابل فهم نیست، اما وعده های الهی یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha