جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به این که این روزها آدرس کاخ سفید را برای لعن و نفرین به آنها می دهند، گفت: هر چند از لحاظ معنوی راهکار دعا و نفرین محترم است، لکن دولتمردان بر اساس برنامه های اعلامی برای بهبود وضعیت مشکلات مردم، معتقد به مسیر عالمانه اقتصادی باشند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه داشتن برنامه صحیح جهت رفع مشکلات اقتصادی، از الزامات مدیریت جامعه است، اظهار داشت: حواله دادن محض مدعیان تدبیر اقتصادی به نفرین و دعا، نشان از ضعف مدیریت مشکلات است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد:  کاهش قیمت‌ها با دعا و نفرین انجام نمی شود، بلکه در حقیقت وضعیت موجود، نیاز به تدبیر اقتصادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: اهل انصاف تشدید تحریم ها را در افزایش مشکلات اقتصادی ایران اسلامی بی تاثیر نمی دانند، لکن ضعف مدیریت بر بازار، نظارت  بر قیمتها و عدم حمایت از تولید، عمده مشکلات امروز جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان در پایان با اشاره به این که این روزها آدرس کاخ سفید را برای لعن و نفرین به آنها می دهند، گفت: هر چند از لحاظ معنوی راهکار دعا و نفرین محترم است، لکن دولتمردان بر اساس برنامه های اعلامی برای بهبود وضعیت مشکلات مردم، معتقد به مسیر عالمانه اقتصادی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    میخواهید مردم را بفرستید دنبال نخود سیاه