شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: سند۲۰۳۰ ویرانی فرهنگ ایران اسلامی را نشانه رفته است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه نسخه های تربیتی غربی، با فرهنگ ما بیگانه است، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، هیچگاه چشم دیدن رشد و تعالی ارزشهای دینی را در رفتار فردی و اجتماعی مسلمانان، خصوصا پیروان مکتب اهل بیت(ع) را نداشته و ندارند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: استعمار قدیم با همکاری و همفکری استکبار جدید، همراه با پیاده نظام داخلی که به دنبال پیاده سازی طرح های برده داری نوین می باشد، این بار با سند ننگین ۲۰۳۰ به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: به رغم هشدارهای حکیمانه رهبری فرزانه در خصوص اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ و نگرانی دلسوزان نظام اسلامی که به مبانی تعلیم و تربیت اسلامی پایبندند، چرا برخی به دنبال تربیت سرباز برای آمریکا هستند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: کشورهای یاغی که غرق در دنیای مادی شده و در تربیت خانواده و جامعه به بن بست اعتقادی و تربیتی رسیده اند، مسیر نفوذ و انتقال فرهنگ الحاد را با اجرای نسخه های پوسیده غربی، آن هم در کشور ما، در دستور کار خود قرار داده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار کرد: سند ۲۰۳۰  در واقع همان گفتمان استعماری است، که اروپا و آمریکا خود را سردمدار نظم نوین جهانی می دانند، به دنبال تحمیل آن به سایر کشورها هستند.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: با داشتن اسناد بالا دستی در خصوص تعلیم و تربیت و تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تأکیدات رهبری حکیم بر اجرای آنها، جای تعلل و میدان دادن به سند ۲۰۳۰ نبوده و خیانت محسوب می شود.

وی در پایان گفت: سند ۲۰۳۰ همچون نسخه های اقتصادی که برگرفته از سرمایه داری غربی است و جوابگوی رفاه خانواده ها نبوده، به تبع جایگاهی در تربیت کودکان و دانش آموزان ایران اسلامی ندارد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha