جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
«نیما زم»، اَدمین شبکه ضد انقلاب «آمد نیوز »

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه، گفت: کار ارزشمند پاسداران امام زمان(عج) در به دام انداختن «نیما ‌زم» و صدور حکم عادلانۀ دستگاه قضا، نشان دهنده قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با آقازاده های فاسد است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره اینکه باید فضای مجازی بی در و پیکر را در کشور سر و سامان داد، اظهار داشت: مدیریت رها شده فضای مجازی در حقیقت زمینه را برای رشد کانال های ضد انقلاب فراهم نموده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه ادامه داد: اعترافات روح الله زم ادمین کانال «آمدنیوز»، این موضوع را تأیید کرد که دشمن به دنبال مانع تراشی در روی کار آمدن مدیران جهادی برای پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: کار ارزشمند پاسداران امام زمان(عج) در به دام انداختن «نیما ‌زم» و صدور حکم عادلانۀ دستگاه قضا، نشان دهنده قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با آقازاده های فاسد است.

حجت الاسلام نجادی خاطرنشان کرد: مجازات قانونی «نیما زم» در حقیقت تعطیل نمودن یکی از شبکه های جاسوسی، خرابکاری، برهم زنندۀ امنیت کشور و توهین به مقدسات اسلام و ارزش های انقلابی که به ظاهر در قالب یک «کانال تلگرامی» فعالیت می کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه اظهار کرد: سکوت ننگین کشورهای غربی ها در پی ترور دانشمند ممتاز هسته ای شهید محسن فخری زاده، و واکنش منفی دولت فرانسه و آلمان نسبت به مجازات ادمین شبکه ضد انقلاب «آمد نیوز »، ماهیت دروغین مبارزه با تروریست و حقوق بشر را آشکار کرد.

وی با تمسک به آیه ۶۰ سورۀ مبارکۀ انفال که می فرماید:« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ ….»، گفت: حال که دشمن توان مقابلۀ نظامی را با ما ندارد، باید در مقام مبارزه با  کافران، خود را برای حماسه آفرینی در جبهه جنگ نرم مهیا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha