سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شب یلدا

حوزه/ موسسه شمیم لحظه های همیشه ماندگار با همکاری زوج طلب مبلغ جهادی حدود ۱۰۰۰ بسته یلدایی را میان نیازمندان محله سنگ سیاه شیراز توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، موسسه شمیم لحظه های ماندگار، شامگاه یک شنبه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با همکاری زوج طلبه جهادی ۱۰۰۰ بسته یلدایی به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال را میان نیازمندان محله سنگ سیاه شیراز توزیع کرد.

فرنوش دارائی در حاشیه این مراسم با اشاره به فعالیت های موسسه شمیم لحظه های ماندگار در راستای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه به ویژه محله سنگ سیاه شیراز اظهار کرد: دفتر مرکزی این موسسه در محله سنگ سیاه در بافت تاریخی شهر شیراز است.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه در محله سنگ سیاه متولد شده ام از این رو علاقه زیادی به خدمت در این محل دارم، البته فعالیت های موسسه در تمام مناطق محروم شیراز و در مواقع ضروری مانند سیل و زلزله در سطح کشور است.

مدیر موسسه شمیم لحظه های ماندگار، مردمی بودن را شعار این مجموعه دانست و تصریح کرد: مدیریت در محله هیچ معنایی ندارد تمام سعی ما بر این بوده تا خدمتگزار مردم باشیم.

وی به دیگر فعالیت های موسسه شمیم لحظه های ماندگار اشاره کرد و بیان داشت: بالا بردن سطح آموزشی و علمی کودکان، فراهم کردم مکان آموزشی مناسب، حضور در مکان های آسیب پذیر شهر، آموزش های لازم در امور روانشانسی، روانکاوی افراد آسیب دیده، بالا بردن آگاهی افراد، آموزش و پیشگیری آسیب با گفتن کلمه نه به اعتیاد و نه به کار کودک است.

دارائی خاطرنشان کرد: تشویق به ورزش، تقویت عزت نفس، اعتماد به نفس، خودباوری، کنترل خشم، آموزش کمک های اولیه، تعاملات اجتماعی، خلاقیت، تشویق به سمت و سوی کتابخوانی  بخشی از اهداف موسسه شمیم لحظه های ماندگار به شمار می رود.

مدیر موسسه شمیم لحظه های ماندگار به گروه های هدف این مجموعه نیز اشاره و تاکید کرد: دختران و پسران نوجوان گروه هدف اصلی این مجموعه هستند، موفقیت این افراد آرزوی ما است و برای آن از هیچگونه تلاش کوتاهی نخواهیم کرد.

دارایی یادآور شد: در روز های شیوع بیماری کرونا از همان اوایل در کارگاه های ماسک و توزیع لوازم بهداشتی و لوازم مورد نیاز خانواده ها در کنار آنان بوده ایم، و همچنین برای دانش آموزان نیز کلاس خصوصی با حضور اساتید مجرب گذاشته ایم.

وی گفت: خرید روزانه، انجام امور منازل سالمندان، مشاور تلفنی و چهره به چهره و اجرای طرح خانه به خانه از جمله دیگر فعالیت های موسسه شمیم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha