جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی

حوزه / امام خامنه ­ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از حریم ولایت و  محکومیت هتاکی یک روحانی نما، آورده است: انقلاب کبیر اسلامی و پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی­ ترین انقلاب عصر جدید است در سایه رهبری داهیانه و حکیمانه ولی فقیه به این شکوه و عظمت و اقتدار امروزی دست یافته است، تمام هیمنه پوشالی استکبار غرب و شرق، با عزت، حکمت و مصلحت در عرصه بین الملل شکسته شده و پیگیری خط عقلانیت، عدالت و معنویت در داخل کشور به مصون­ سازی ایران اسلامی و صیانت از آرمان­های انقلاب انجامیده است و کشتی نجات امت را به سمت ساحل ظهور خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) هدایت کرده است.

منافقان داخلی و دشمنان خارجی با همه توان خود به میدان آمده­ و با نشانه گیری اساسی­ ترین محور انقلاب اسلامی­، با سیاه­ نمایی و زیر سوال بردن شخص مقام معظم رهبری، به دنبال نابودی استقلال، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند؛ زیرا بزرگترین مانع خود را برای تحقق وابستگی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ملت با عظمت و شریف ایران اسلامی، همانا جایگاه رفیع ولی فقیه زمان­ شناس و بابصیرت، مدیر، مدبر و شجاع می­بینند که ذره­ای از مرزهای ایمانی، ناموسی مملکت، شکوه و عزت و اقتدار ایران اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

  خط تهاجم علیه ولی فقیه در زمان امام خمینی کبیر(ره) سابقه داشته و در دوران رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ­ای هم ادامه یافته است و اخیرا همین خط در قالب انتشار ویدئویی موهن توسط آقای امجد پی گرفته شده است و مورد بهره ­برداری بیگانگان و معاندان و ضد انقلاب قرار گرفته است.

 او پیش از فتنه ۸۸ با ارادت به نظام و رهبری اشتهار داشت و اکنون به عنوان یکی از علاقه­ مندان دو آتشه آقای هاشمی رفسنجانی شناخته می­شود و از آن کسانی بود که در فتنه ۸۸  بصیرت سیاسی لازم را از خودنشان نداده و از مسیر انقلاب و امامین انقلاب منحرف شده، فاصله گرفته و سبب انحراف دیگران هم گردیده است.

بارها از او شنیده بودیم که: «هر که با آل علی دراُفتاد وراُفتاد»، «هرکه با ولایت فقیه  دراُفتاد خوار و خفیف و ذلیل می شود»، «من بهتر از آیت الله خامنه ای برای رهبری سراغ ندارم»، «من پای ‌ کسی که به آقای خامنه‌ای حرفی بزند را می‌گیرم» و  اما اینک اظهارات هتاکانه، سخیف و موهن اخیر ایشان از کشور فرانسه در فضای مجازی و رسانه های معاند منتشر گردیده است. همانطور که در فتنه ۸۸ بیانیه های مکتوب دیکته شده علیه نظام را می­خواند، اکنون نیز همان القائات شیطانی منافقین داخلی و دشمنان خارجی را تکرار می­کند.

اما در جواب چرایی انحراف این عارف دیده­ روزگاری انقلابی، از دو عامل اساسی می‌­توان نام برد؛ یکی آقازاده ناخلف و دیگری همنشینی با فاسدان از اصحاب زر و تزویر که اینچنین او را در زمره  هتاکان بی­ منطق ودنیا­پرستان دین­فروش قرار داده است.

 این خروجی همان جلسات روضه هفتگی است که به راهنمایی فرزند ناخلف خود از همنشینی بازگشتگان نیمه راه انقلاب و وادادگان غربگرای امروزی شکل گرفته بود.

به آقای امجد باید گفت:  شما را را چه شده که به حمایت از یک مهره اصلی دشمن قدار متخاصم و سرویس جاسوسی در جنگ اطلاعاتی و تروریستی رسانه­ای، همان جرثومه فسادی که سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی را، سردار کودک­ کش نامید! و هزاران جوان را با­واسطه و بی ­واسطه به وسیله دروغ پردازی های خود از مسیر حق منحرف کرد و امنیت نظام اسلامی را به خطر انداخت، تمام ­قد وارد میدان شده­ اید و از او دفاع می­ کنید؛ جلاد را به جای شهید جا می­زنید؟

شما را چه شده که نظام اسلامی و امام خامنه ­ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم می ­باشد را به ظلم متهم می­ نمایید!!   به ولی فقیه می­ تازید و خرد و کلان سوءمدیریت اجرایی کشور و اغتشاش و بلوای منافقین و اراذل و اوباش سیاسی همراه خود را به ایشان نسبت می­دهید!! و او را به توبه نمودن  فرا می­خوانید؟

چه کنیم که ما از خود شما آموختیم که بر سر اسلام و انقلاب اسلامی و امام خامنه­ ای با احدی هرگز مماشات نکنیم. (و ان­ شاءالله مماشات نخواهیم کرد.)

با نهایت تأسف باید بگوییم شما خود مصداق آیه ­ای هستید که در مطلع سخن خویش قرار داده­اید: «بگو: آیا شما را خبر دهم که زیانکارترین مردم کیست؟ آنان که در زندگی دنیا تلاششان گم و نابود می­شود، در حالی که می­پندارند (همچنان) کار شایسته و نیک انجام می‌­دهند» (کهف ۱۰۴ - ۱۰۳).

 شما با سخنان سخیف و هتاکانه خویش، اعمال گذشته خود را «هَباءً مَنْثُورا» نمودید و خود شما در مسئله آقای منتظری گفتید: «ایشان در کنار سادگی، لجاجت نیز به خرج داد». وا اسفا!! که امروز خود بر مرکب لجاجت سوار شده ­اید؛ «بَلْ لَجّوُا فی عُتُوٍّ وَ نُفُور» و از احدی هیچ سخن خیرخواهانه­ ای را نمی ­شنوید!!

آقای امجد شما که از جوانی بهره­ای نبرده­اید لطفا در این چند صباح  باقی­مانده از عمر، خود را مضحکه عام و خاص نکنید و از شما می­‌خواهیم که هرچه زودتر توبه کرده و خویش را از دام حلقه منافقین و ضد انقلاب خون­ آشام نجات داده و به دامن نظام اسلامی باز­گردید و سابقه خویش را بیش از این بر باد ندهید.

آقای امجد! اگر امروز چشمان خویش را باز و اندکی بصیرت پیدا کنید در می­یابید الان که در دامن ضد انقلاب و تبهکاران قرار گرفته ­اید، همان خواری و ذلتی است که حاصل فاصله گرفتن از ولی­امر مسلمین و مقابل ایشان ایستادن است! البته اگر باز­گشتید که اهل نجاتید و در غیر این صورت شما مصداق همان جمله خویش که گفتید: «هر که با آل علی دراُفتاد وراُفتاد» خواهید بود. رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنا...

حکم مستوری و مستی همه بر خاتمت است                   کس ندانست که آخِر به چه حالت  برود

اللهم افتح لنا بالخیر و اجعل عواقب امورنا الی الخیر برحمتک یا ارحم الراحمین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha