شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع اعتراضی طلاب نهاوندی

حوزه/ تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون و مردم شهرستان نهاوند به سخنان فرد هتاک و بیعت و حمایت از مقام عظمای ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون و مردم شهرستان نهاوند به سخنان شیخ هتاک و بیعت و حمایت از مقام عظمای ولایت، در محوطه حوزه علمیه این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام مغیثی برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند ضمن محکوم کردن سخنان اخیر این روحانی، اظهار داشت: سال‌های سال است که دشمنان قسم خورده از هر نقشه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و لذا این سخنان نیز در همین راستا بیان شده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تمامی این سال‌ها با بصیرت افرایی در جامعه توانسته‌اند در مقابل نقشه‌های دشمنان مقابله کنند و با صلابت و اقتدار ایستادگی کنند و مردم نیز بارها نشان داده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

امام جمعه نهاوند با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، خاطر نشان کرد: در این روز تاریخی و حماسی مردم با حضور به موقع خود، حمایتشان را از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب با صدای بلند اعلام کردند و امروز نیز برای عبور از فتنه‌ها باید همچون گذشته با آگاهی و بصیرت عمل کنند.

در ادامه این مراسم طلاب و روحانیون نهاوند با سر دادن شعارهایی اظهارات محمود امجد را محکوم کردند و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند و بیانیه‌ای نیز با امضای روحانیون نهاوندی در پایان مراسم قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha