شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام الله رضا اکبری در اجتماع اعتراضی طلاب و روحانیون کرمانشاه

حوزه/ تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون به سخنان موهن یکی از روحانیون نسبت به ساحت ولایت که در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام الله رضا اکبری در اجتماع اعتراضی طلاب و روحانیون به سخنان موهن یکی از روحانیون نسبت به ساحت ولایت که در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در عین حالی که اراجیف دشمن پسند این شخص نیاز به جواب ندارد، اما شاید برای برخی این اشتباه پیش بیاید که چرا آزادانه به ارزشهای انقلابی می تازد.

امام جمعه سنقر کلیایی با تمسک به آیه ۲۵ سوره حدید که در خصوص ارسال رُسُل با ادلّه و معجزات است، می فرماید:« لَقَد أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمِیزانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ...»، گفت: آیات قرآن این پیام را به ما می دهند که باید اسباب رشد را آماده کرد.

وی تصریح کرد: مخالفان اسلام ناب محمدی(ص) و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، برای آمدن منجی شاخص ها را از بین می برند، تا زمینه به کمال رسیدن صورت نگیرد.

حجت الاسلام اکبری بیان کرد: زمینه آگاهی و روشنگری آحاد جامعه اسلامی، برای تشخیص حق از باطل نیاز به شاخص دارد و این بصیرت بخشی در بیش از ۴ دهه گذشته به برکت تفکر الهی امامین انقلاب است.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: با توجه به سعه صدر دلسوزان نظام اسلامی، متأسفانه برخی که لباس اهل علم را بر تن دارند، به علت کم بصیرتی تحت تاثیر القائات جریان نفوذ و نزدیکانشان قرار گرفته و دچار برداشت ها و بیان تحلیل های ناروا علیه انقلاب اسلامی می شوند.

امام جمعه سنقر کلیایی خاطرنشان کرد: دشمن خوب تشخیص داده که ولایت ستون خیمه انقلاب است، در صورتی که در خیلی از کشورهای اسلامی نماز و عبادت هست، اما چون ولایت نیست، دشمن خوفی ندارد.

 امام جمعه سنقر کلیایی تصریح کرد: ولی فقیه ادامه دهنده مسیر الهی انبیاء است و اساس دین ما و شاخص تشخیص حق از باطل در نظام اسلامی است.

وی در پایان با بیان اینکه ضمن محکومیت اظهارات سخیف آخوند ساده لوح، گفت: در انحراف و عاقبت به شری شما همین بس که رئیس جمهور فرانسه دیروز به پیامبر(ص) اهانت کرد، شمای (امجد) هم باید امروز بروید زیر بیرق کفریات او، مسلم است که وقتی شاخص ها عوض شد، سپس جای شهید و جلاد هم عوض می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha