جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حاج شیخ عبدالخالق عبداللهی اصفهانی

حوزه/ آیت الله عبدالخالق عبداللهی اصفهانی در بیانیه ای تاکید کرد: دشمنان و جاهلان و فریب خوردگان بدانند که ما سربازان ولایت و رهبری آماده ایم جان ناقابل خود را در حمایت از ولی فقیه زمان و نظام اسلامی هدیه کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی اصفهانی، از علمای کرمانشاه، در بیانیه ای تصریح کرد: دشمنان و جاهلان و فریب خوردگان بدانند که ما سربازان ولایت و رهبری آماده ایم جان ناقابل خود را در حمایت از ولی فقیه زمان و نظام اسلامی هدیه نماییم، اما سکوت نخواهیم کرد تا در لباس روحانیت و با ادعای ایمان و اخلاق و معرفت، بر چهره ولایت، پنجه کشیده و هتاکی و جسارت نمایند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا، وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِه وَ أَعِنَّا عَلَی ذَلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ وَ بِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَ نَصْرٍ تُعِزُّهُ وَ سُلْطَانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَ رَحْمَةٍ مِنْکَ تُجَلِّلُنَاهَا وَ عَافِیَةٍ مِنْکَ تُلْبِسُنَاهَا بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

طلاب، فضلا، اساتید و علمای انقلابی و ولایی حوزه های علمیه و امت انقلابی استان کرمانشاه

سلام علیکم

خبر اقدام انقلابی شما را شنیدم، تجمع و موضع گیری به موقع و سریع شما در دفاع از ولایت؛ رکن رکین نظام اسلامی و اعلام برائت و انزجار از جاهل و فریب خورده ای که با هتاکی و لجن پراکنی، دشمنان قسم خورده را شادمان ساخته و قلوب مؤمنین را به درد آورده است، نشانه هوشیاری روحانیت و استحکام پیوند میان امام و سربازان ولایت است. یا لیت کنت معکم.

همه باید بدانیم این نظام اسلامی و جامعه ولایی آسان بدست نیامده است، نعمت بزرگ ولایت و حکومت اسلامی که خداوند در این دوران به ما عطا نموده است، حاصل مجاهدت فضلا و علمای بسیاری در طول تاریخ شیعه است، چه عالمان و مجاهدانی که سربریده شدند، چه خونها که در راه اسلام ریخته شد، چه جوانان بسیاری که از همه چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم آستان ولایت و نظام اسلامی نمودند و با خون خود این شجره طیبه را آبیاری نموده و استحکام بخشیدند.

دشمنان و جاهلان و فریب خوردگان بدانند که ما سربازان ولایت و رهبری آماده ایم جان ناقابل خود را در حمایت از ولی فقیه زمان و نظام اسلامی هدیه نماییم، اما سکوت نخواهیم کرد تا در لباس روحانیت و با ادعای ایمان و اخلاق و معرفت، بر چهره ولایت پنجه کشیده و هتاکی و جسارت نمایند.

همچنین بر خود لازم می دانم از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حضرت آیت الله علما زیدعزه که با حضور و سخنرانی خود در این اقدام انقلابی مشارکت نمودند تشکر نمایم.

از درگاه ذات احدیت ملتمسانه درخواست می نمایم سختی های این ایام را به فرج مولا و مقتدایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف منتهی نماید و ولایت رهبری عزیزمان آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته را تا ظهور حضرتش پایدار و مستدام بدارد.

ملتمس دعا
عبدالخالق عبداللهی اصفهانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جعفررجبلو IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    من یه کارگر هستم با تمام سختی‌های که تو زندگیم میکشم حاظرم جان خودم رو فدای رهبرم کنم