جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه مشترک علمای برجسته استان کرمانشاه در دفاع از حریم ولایت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه و نمایندگان این استان در مجلس خبرگان رهبری، اعلام کردند: یاوه گویی برخی افراد بی بصیرت و معلوم الحال در هر لباس یا جایگاهی که بلند گوی دشمنان و خائنان این مرز و بوم شده اند را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، و حجج اسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی و امان الله نریمانی، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در دفاع از حریم ولایت بیانیه مشترکی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

 یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

 اینک که به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران بالنده ترین دوران اقتدار و قدرت خود را در راستای پیاده کردن اهداف متعالی اسلام و قرآن می گذراند،و مردم بصیر و هوشیار با رهبری داهیانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) یکی از شکوهمند ترین دوران طلایی را به رخ جهانیان می کشد، جای بسی شکر و سپاس به درگاه خداوند متعال دارد، چه این که، امروز به مدد همین صبر انقلابی و بصیرت افزایی است که دشمنان جرات ضربه زدن به آرمانهای بلند آن را ندارند.

جای بسی تاسف است که هر از گاهی افرادی ساده لوح، که در بی بصیرتی و ناآگاهی غوطه ورند، با بنگاه های دروغ پراکنی و رسانه‌ای استکباری و صهیونیستی هم صدا شده و دقیقا همان سخنان دشمنان قسم خورده این ملت را تکرار می کنند.

این افراد معلوم الحال گاه متاسفانه در لباس مقدس روحانیت و گاه در کسوت یک فرد دانشگاهی و یا در کسوتی دیگر هم سو با دشمنان انقلاب اسلامی، سخنانی مطرح می کنند، که دقیقا خواسته مزدوران وطن فروش و اربابان استکباری آن ها می باشد.

البته مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی و بالطبع هم استانی های ولایی و شهید پرور کرمانشاه به خوبی واقف و آگاهند، به دلیل بی مقداری این سخنان و بی ارزشی جنس این موهومات، حتی ارزش پاسخگویی ندارد، لیکن از این منظر که متاسفانه این فردبی بصیرت اهل همین استان ولایت مدار می باشد، لذا ضرورت دارد برای دفاع از آرمان مردمی که همه چیز خود را برای تثبیت ارزش های ناب و اصیل الهی  تقدیم کرده‌اند، با پوزش از هزاران شهید گلگون کفن استان این بیانیه را صادر نمودیم تادر اختیار عموم مردم شهید پرور و انقلابی قرار گیرد.

امروز دوست و دشمن اذعان دارند، که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از حیث راهبری جامعه، رهبری بی نظیر بوده و بارها سران و رهبران بزرگ دنیا به این امر اعتراف کرده اند و این به واسطه ی تهذیب نفس، اخلاق اسلامی، تقوای درونی و پاکی و سلامت در زندگی شخصی معظم له می باشد که از ایشان بنده ای مطیع در برابر اوامر الهی و بنیان مرصوصی در مقابل دشمنان قسم خورده این آب و خاک ساخته است.

بی شک همگان اذعان دارند که تبعیت از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی، نتیجه ای همراه عاقبت بخیری خواهد داشت، درست همانگونه که سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به این موهبت الهی دست یافت.

در پایان بار دیگر مردم شریف و غیور و شهیدپرور استان در کنار علما اعلام و روحانیت، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان، حوزه های علمیه، دانشگاهیان فهیم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جوانان انقلابی و عموم امت حزب الله، تجدید میثاق خود را با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و منویات داهیانه حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) اعلام کرده و یاوه گویی برخی افراد بی بصیرت و معلوم الحال در هر لباس یا جایگاهی که بلند گوی سخنان کینه توزانه دشمنان وخائنان این مرز و بوم شده اند را به شدت محکوم می نماییم.

 مصطفی علماء (نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه)

محمود محمدی‌عراقی(نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری)

امان نریمانی (نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha