جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع اعتراض آمیز مردم کرمانشاه در واکنش به حادثه تلخ «تکیه معاون الملک»

حوزه/ مردم انقلابی کرمانشاه در تجمعی از حرکت ساختار شکنانه فرهنگی و ساخت کلیپ مستهجن در «تکیه معاون الملک» ابراز انزجار کرده و خواستار برخورد انقلابی با خاطیان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، به دنبال تولید کلیپی مستهجن و هنجار شکن در تکیه معاون الملک کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی، عصر سه شنبه تجمع اعتراضی در این تکیه برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این اجتماع اعتراض آمیز، اظهار کرد: کرمانشاه به فرموده رهبری فرزانه، سینه ستبر ایران اسلامی بوده و بر همگان روشن است که قدمگاه زائران کربلا و شهیدان 8 سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: نتیجه ولنگاری در مباحث فرهنگی تا بدانجا پیش رفته که با همکاری جریان نفوذ، تکیه معاون الملک محل رقاصی جرثومه های فساد شده است.

وی گفت: این کار دشمن پسند، دل مردم کرمانشاه و هموطنان ارادتمند به امام حسین(ع) را به درد آورد و خواسته مردم عزل مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگردی است.

 مردم انقلابی و بصیر، در تایید سخنان حجت الاسلام احمدی، ضمن سر دادن شعارهایی، از حرکت ساختار شکنانه فرهنگی و ساخت کلیپ مستهجن در محل «تکیه معاون الملک» کرمانشاه ابراز انزجار کرده و خواستار برخورد انقلابی با خاطیان شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملیحه ج IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    اگر به فرمایش رهبری عزیز تر از جان که باید حوزه انقلابی باشد عدم حضور جناب ایرانی مدیر حوزه کرمانشاه در تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در واکنش به ماجرای «تکیه معاون الملک» نشان از چیست؟