پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تشکر آیت الله علماء از مسئولین قضایی و نیروی انتظامی کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از اقدام سریع و به موقع مسئولان قضایی و انتظامی در برخورد با اخلالگران امنیت اجتماعی و هنجار شکنان تکیه معاون الملک تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در پیامی از اقدام سریع و به موقع مسئولان قضایی و نیروی انتظامی با اخلالگران اخیر امنیت اجتماعی، فرهنگی و دینی(هنجارشکنان تکیه معاون الملک) که موجب جریحه دار شدن احساسات و غیرت مردم غیور استان شد، تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام به موقع و موفقیت آمیز مسئولین محترم قضایی و نیروهای جان برکف انتظامی در دستگیری سریع و قاطعانه اخلالگران امنیت اجتماعی موجب دلگرمی و امنیت خاطر مردم شریف استان شد.

لذا در این راستا از تلاش های مجدانه و پیگیری های همه جانبه مسولین محترم قضایی ، رئیس کل دادگستری و دادستان محترم و نیروی انتظامی در خصوص دستگیری سریع و به موقع  اخلالگران اخیر امنیت اجتماعی ،فرهنگی و دینی، که موجب جریحه دار شدن احساسات و غیرت مردم غیور استان شد،تقدیر و تشکر می نمایم.

بی شک قاطعیت دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی در برخورد با عاملان و مسببان وقوع  اتفاقات اخیر از جمله تعرض به بانوی کرمانشاهی و هنجارشکنان اقدامات موهن در تکیه معاون الملک و اماکن مقدسه مذهبی استان قابل تجلیل است، زیرا این حرکت ضد دینی و امنیتی اخلاگران، موجب برانگیخته شدن احساسات پاک مردم غیور و متدین استان شده است.

لذا قویا از دستگاه قضایی انتظار دارم که با اقدام انقلابی ومجازات عاملان و مسببین این حوادث، پیامی‌آشکار رابه متعرضان به امنیت و آرامش مردم و همچنین هنجارشکنان باورهای مقدس دینی داده تا آنان بدانند استان ولایی کرمانشاه، قدمگاه شهدا و عاشقان حسنیی(ع) است و زمینه ای برای جولان هنجار شکنان وجود نخواهد داشت.

در پایان توفیق همه مدافعان نظم و امنیت و برقرار کنندگان آرامش جامعه اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

 

مصطفی علما

نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha