جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هتک حرمت « تکیه معاون الملک » کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه هرسین اقدام ساختارشکنانه هتک حرمت به مقدسات را در فضای مقدس «تکیه معاون الملک» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حسین اجرایی، امام جمعه هرسین در پیامی اقدام ساختارشکنانه و هتک حرمت به مقدسات که در سایه سهل انگاری برخی مسئولین فرهنگی استان در فضای مقدس «تکیه معاون الملک» رُخ داد را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: در روزهای گذشته متأسفانه خبری در فضای مجازی منتشر شد که خبر از ساخت غیر قانونی یک کلیپ مستهجن و ساختار شکن می داد که موجبات ناراحتی جامعه ایمانی را در سطح استان کرمانشاه بوجود آورد.

هتک حرمت « تکیه معاون الملک »، یکی از اماکن مقدس در شهر کرمانشاه که بیش از ۱۰۰ سال محل عزاداری دلدادگان حسینی بود، به هر حال این حادثه تلخ قلب مردم اراتمند به آستان اهل بیت(ع) را جریحه دار نمود.

این حرکت شنیع و اقدام ناشایست خلاف شرع اسلام بود که توسط علمای بزرگ و مسئولان نظام اسلامی و وجدان های بیدار محکوم شده است. و انتظار داریم از مراجع قانونی که به طور جدّ با کسانی که در این مورد سهل انگاری کرده اند، برخورد قانونی و انقلابی بشود.

در صورتی که مردم نجیب و وفادار به ارزشهای الهی و باورهای انقلابی دچار یکسری مشکلاتی اقتصادی و معیشتی هستند و از طرفی حقیقتاً از دست این «ویروس منحوس» مصیبت زده و بلا زده می باشند و هر روز شاهد از دست دادن یکی از عزیزانشان بوده، نباید شاهد چنین رفتار و اخلاق زشت در خصوص دهنی کجی مشتی افراد معلوم الحال در قدمگاه شهیدان و به فرمودۀ رهبری حکیم: سینۀ ستبر اسلامی، یعنی دروازۀ کربلا (کرمانشاه عزیز) باشند.

بنابراین به همه مسئولین محترم توصیه می کنیم که با زمینه سازان و بانیان این هنجارشکنی مماشات نکرده و با جدّیّت برخورد نمایند. تا قلب شکسته مومنین و خانواده های معظم شهدا التیام یافته، و در آینده نیز هوسبازان و سربازان پیاده نظام صهیونیستها، بار دیگر به خود جرأت چنین ساختار شکنی در تمامی حوزه ها، خصوصاً جسارت به مقدسات را ندهند.

این حرکت ضد ارزشی طبق هیچ منطقی قابل قبول نیست و نباید به هیچ وجه در ایران اسلامی، علی الخصوص در استان کرمانشاه که محل عبور و مرور مردم مومن و معتقد به خاندان آل رسول(ص) به عتبات عالیات هست و قدمگاه عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) می باشد، نباید شاهد چنین ماجرای تلخی باشند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha