پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مادر پرستار دلواری

حوزه/ مدیر و معاونین مدرسه حضرت ام البنین (س) دلوار با حضور در منزل طلبه این مدرسه، از مادرش که سالهاست از فرزند معلول خود پرستاری می کند، تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز مدیر و معاونین مدرسه علمیه حضرت ام البنین (س) دلوار با حضور در منزل طلبه این مدرسه که مادرش در خانه از فرزند بیمارش پرستاری می کند، تجلیل کردند.

اعظم زکی، مدیر مدرسه علمیه  حضرت ام البنین (س) دلوار خاطر نشان کرد: به مناسبت روز پرستار و با هدف پاسداشت مقام مدافعان سلامت بر آن شدیم تا از طلبه ای که مادرش سال هاست از فرزند بیمارش در خانه پرستاری می کند، تقدیر کنیم.

وی افزود: در این شرایط سخت کرونایی، مطمئنا پرستاری از فرزند بیمار و با جان و دل زحمت کشیدن خود ایثار بزرگی است و قطعا این فداکاری مادران مدافع سلامت ستودنی است و این چنین مادرانی در بارگاه الهی از ارزش بسزائی برخورد خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه  حضرت ام البنین (س) دلوار با اشاره به سختی کار مادرانی که در منزل از فرزندان معلول خود پرستاری می کنند، گفت: مادران پرستارانی هستند که بدون لحظه ای استراحت به امور فرزند بیمار خود می پردازند و هیچ گاه از این موضوع ابراز نارضایتی نمی کنند و با جان و دل مشقت های این راه را به جان می خرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha