جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نه دی

طلاب مدرسه علمیه خواهران مدرسه الزهرا (س) گناوه همراه با مردم ولایی و انقلابی شهرستان گناوه در سالروز گرامیداشت حماسه فراموش نشدنی ۹ دی، در مصلای جمعه گناوه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، طلاب مدرسه علمیه خواهران مدرسه الزهرا (س) گناوه همراه با مردم ولایی و انقلابی شهرستان گناوه در سالروز گرامیداشت حماسه  فراموش نشدنی ۹ دی، در مصلای جمعه گناوه دور هم جمع شدند و بار دیگر همچون همیشه همبستگی خود را با همه هموطنان در حمایت از آرمان‌های انقلاب ابراز و با ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر در این آیین گفت: در تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی روزهای سرنوشت سازی رقم خورده‌است که ۲۲ بهمن ۵۷، روزجهانی قدس، شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت و راهپیمایی ۹ دی ۸۸ از عمده آنها است و  به عنوان یوم الله‌های انقلاب به شمار می‌آیند.

یزدان شناس افزود: حماسه ۹ دی از روزهای تاثیر گذار انقلاب است که به هیچ جناح و قوم خاصی تعلق ندارد و متعلق به آحاد ملت است.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸، نمادی از همکاری و هماهنگی سلطنت طلب‌ها، کمونیست‌ها و منافقان علیه نظام بود که با کمک فریب خوردگان داخلی صورت گرفت.                                        

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه هم گفت: در ۹ دی ۸۸ با حضور پرشور و گسترده مردم غیور و انقلابی ایران، بار دیگر انقلاب با مدیریت بی بدیل و بی نظیر رهبر معظم انقلاب تولد یافت.

وی افزود: مردم بابصیرت ایران در ۹ دی نشان دادند که در میان فضای غبارآلود از مسیر اصلی انقلاب که همان حمایت و تداوم راه شهدا و ولایت است، دست برنخواهند داست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha