جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: رحلت آیت الله مصباح یزدی ثلمه ای عظیم برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در پی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، در پیام تسلیتی آورده است: رحلت عالم کم نظیر، فیلسوف متأله، محقق و اندیشمند بزرگ عالم اسلام، مجاهد بصیر انقلابی حضرت آیت الله مصباح یزدی (رحمه الله علیه) ثلمه ای عظیم برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی است.

آن فقیه بزرگ که عمر شریف خود را به کسب علم و تقوا از محضر عالمان بزرگی چون حضرت امام خمینی و علامه طباطبایی و آیه الله العظمی بهجت (رحمه الله علیهم اجمعین) و مجاهدت و تلاش و تحقیق در راه نشر معارف اسلامی سپری نمودند با  جهاد خستگی ناپذیر  در طول سالیان شکل گیری نهضت اسلامی و در دوران تثبیت و نشر انقلاب اسلامی و حضور پر برکت خود در تمام عرصه های انقلاب و روشنگری و بصیرت افزایی یاور راستین انقلاب و ولایت فقیه بودند.

تشخیص انحراف، استدلال های محکم، صراحت بیان و حضور به هنگام در عرصه مبارزه با اندیشه های ناصواب و تحریف انقلاب و دفاع از حریم ولایت و شخصیت حضرت امام خامنه ای( اطال الله عمره الشریف) خصوصا در دهه های اخیر و مبارزه با فتنه های گوناگون عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و  اجتماعی، از ایشان چهره ای  نمونه در کسوت علم، تقوا، شجاعت و بصیرت  آفریده بود که مایه خشنودی دوستان و بغض و کینه دشمنان شده بود.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر رحلت این عالم متقی و بصیر را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و حوزه های علمیه و تمام ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می نماید. 

حشره الله مع النبیین و الصدیقین و الشهداء و الصالحین.


انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha