جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زیارت قبر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) اهرم به همراه معاون فرهنگی این مدرسه به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مزار مطهر سردار را زیارت کردند.

 سلیمه بابایی نیا، مدیر مدرسه ریحانه النبی (س) در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری از سفر خود به کرمان خبر داد و گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همراه با معاون فرهنگی و جمعی از طلاب مدرسه به کرمان رفته و به مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدا ادای احترام کردیم.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان، بلکه تمام مستضعفان تحت سلطه ستم در سراسر عالم بود و راه و رسم مجاهدانه سردار عزیز در اطاعت محض ولایت، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و سبک زندگی اش در سالیان پاسداری و برکات هزاران برابری عروجش از او اسطوره ای بی بدیل ساخت که بر تارک جبهه  مقاومت اسلامی خواهد درخشید.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اهرم گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، غم و اندوه بزرگی بر جامعه اسلامی وارد کرد و مردم ولایت مدار و پیرو خط امام در تشییع میلیونی سردار به خوبی نشان دادند که در مسیر ولایت و شهدا قرار دارند و لحظه ای از این جدا نخواهند شد.

بابایی نیا همچنین با مسئول گلزار شهدای کرمان دیدار کرد و گفت: طلاب مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم در کرمان با آرمان های شهید عزیز میثاق بستند و همین میثاق با شهید کرامات زیادی برای  مدرسه و طلاب ما به دنبال داشت.

در این دیدار چند تن از طلاب مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) به عنوان خادم افتخاری شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان معرفی شدند و کمک های مومنانه طلاب  مدرسه به صورت نقدی  به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی به دست نیازمندان کرمان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha