شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران برازجان

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران برازجان از بررسی کیفیت تحصیل مجازی طلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحیده بوستانی، معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجاندر جلسه ارزیابی کیفیت تحصیلی طلاب در ترم جاری، گفت: سال تحصیلی جدید از همان ابتدا به صورت غیر حضوری با حضور طلاب در سامانه مدرس برگزار شد، ولی برای برخی دروس به دلیل مشکلات فنی مجبور شدیم تا زمان برطرف شدن نواقص، در پیام رسان های ایرانی درس توسط اساتید ارائه گردد. 

معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه (س) برازجان افزود: گزارش ارائه شده توسط اساتید، حاکی از آن است که از همان ابتدای ترم به صورت هفتگی و ماهانه از راه ارتباط صوتی و تصویری در بستر فضای مجازی به ارزیابی توانایی طلاب در دروس مختلف پرداخته بودند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دروس عملی مانند روش سخنرانی و روش تدریس نیز با ارسال فایل های صوتی و تصویری توسط اساتید و طلاب برگزار شد.

 بوستانی با اشاره به اینکه آموزش حضوری با هیچ چیز قابل جایگزین نیست، اظهار کرد: به لطف الهی در ترم جاری با تمام کمبودها و مشکلات پیش روی طلاب و اساتید، تدریس، یک روز هم تعطیل نشد و طلاب از جریان آموزش عقب نماندند.

 وی بیان کرد: طی اقدامات به موقع و تلاش های مدیریت حوزه های علمیه خواهران، هم اکنون امتحانات به صورت مجازی در سامانه بارگذاری می‌شود و امتحان تعداد محدودی از طلاب به دلیل مشکلات اینترنتی و با رضایت خود طلبه، با رعایت دستورالعمل بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha