جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه هیات امنا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وظایف هیئت امناء فراتر از حل مسائل و مشکلات مادی است، گفت: هیئت امنای هر مدرسه با نظارت بر حسن اجرای امور آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی در پیشرفت و پیشبرد اهداف مدرسه نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، نخستین جلسه حضوری هیئت‌امنای مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان در سال جدید، چهارشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در سالن مدیریت مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های هیئت امنا که در سیر پیشرفت صعودی و تکاملی برنامه‌های مدرسه نقش داشته‌اند، گفت: نقش و جایگاه هیئت امناء در مدارس علمیه به منزله بازوی کارآمد آن مدرسه محسوب می شود. 

وی در ادامه با معرفی اعضای جدید، افزود: امید است توان خود را در جهت برطرف نمودن مشکلات و مسائل این مدرسه به کار گیرید تا مدرسه بتواند در تمامی عرصه‌ها فعال تر و قوی تر حضور داشته باشد. 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، حمایت از اساتید و کادر مدرسه را از دیگر کارکردهای هیئت امنا برشمرد و اظهار داشت: اساتید رکن علمی و اخلاقی حوزه ها هستند و توجه به مطالبات این بزرگواران آثار بسیار خوبی برجای خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وظایف هیئت امنا فراتر از حل مسائل و مشکلات مادی است، عنوان کرد: هیئت امنای هر مدرسه با توجه به نقش تعریف شده و سازنده ای که دارد با نظارت بر حسن اجرای امور آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی در پیشرفت و پیشبرد اهداف مدرسه نقش بسزایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha