سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: ارتقای سلامت معنوی و کمک به بهبود روحیه بیماران از رسالت اصلی طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی‌اصغر رضایی عصر امروز در دیدار با مسئولین بیمارستان بوعلی قزوین از همراهی و همکاری خوب کادر درمان با طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین در ارائه خدمت رسانی به بیماران کرونایی قدردانی کرد.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: ارتقای سلامت معنوی و کمک به بهبود روحیه بیماران از رسالت اصلی طلاب می باشد که خوشبختانه سربازان امام زمان(عج) با تمام ظرفیت در خدمت کادر درمان و بیماران مبتلا به این ویروس منحوس هستند.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین بیان کرد: این قرارگاه جهادی برای حضور طلاب و روحانیت در این عرصه اعلام فراخوان کرد و این عزیزان جهادی پس از اعلام آمادگی و به لحاظ توانمند بودن در امور بیمارستانی و داشتن شرایط جسمی سالم مورد گزینش و اعزام به مراکز درمانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: برای آشنایی بیشتر طلاب با شرایط، دوره‌های توجیهی برگزار شده است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: قطعا کادر درمان به تنهایی نمی توانند کرونا را شکست دهند و برای ادامه مبارزه به همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیاز دارند.

سپس مسئولین کادر درمان بیمارستان بوعلی از تلاشهای ارزشمند و خالصانه قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در ارائه خدمت رسانی به بیماران کرونایی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha