جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت دالاسلام برته

حوزه/ مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور از تلاش‌های ارزشمند و خالصانه قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدرضا برته عصر امروز در جمع طلاب جهادی قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین که در مدرسه علمیه التفاتیه برگزار شد، گفت: از همان شیوع ویروس کرونا تمامی طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کشور انصافا به خوبی وارد میدان این عرصه سخت شدند که جای تقدیر دارد .

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور افزود: شما طلاب جهادی که فعالیت های خود را در این عرصه مخلصانه و در راه رضای خدا انجام می دهید تلاش نمایید که هیچگاه خسته نشده و این مسیر را ادامه دهید.

وی ادامه داد: مسئله فعالیت های اجتماعی مبلغان خصوصاً نقش آفرینی آنان در مسئله کرونا از افتخارات حوزه  های علمیه و سرمایه اجتماعی برای نظام می باشد که قابل تقدیر و تشکر است.

حجت الاسلام برته ادامه داد: این فعالیت‌های جهادی باعث ایجاد همدلی بین مردم می‌شود و آثار روحی مثبت بر جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسانه ها زمینه فکری و باور انسان ها را تغییر می دهند، اظهار داشت: رسالت رسانه های دینی، این است که درون مایه انسان ها را برای رسالت انسان در دنیای معاصر تنظیم کنند.

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه هدف رسانه های دینی، تحقق تعالیم مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: رسالت رسانه های دینی مبنی بر تحقق کامل معارف اسلام و مکتب اهل بیت(ع) محقق نشده است.

خاطرات طلاب جهادی در عرصه کرونا منعکس می شود

حجت الاسلام برته تصریح کرد: چه خوب است که شما طلاب جهادی که همیشه در مراکز درمانی یاری گر کادر درمان و بیماران هستید خاطرات خود را از این روزها ثبت و ضبط کنید تا در رسانه حوزه منعکس شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha