جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام زهرایی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: باید هیئت ها را با ظرفیت هایی که دارند آشنا کرده تا پای کار بیایند، چرا که هیئت ها تنها یک کارکرد تحت عنوان برگزاری دعا و مراسم ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی، عصر امروز در نشستی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر کمیته امداد طرح موفق و زیبایی به نام "اکرام ایتام" دارد که لازم است افراد بیشتری در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کار نیکوکاری در هیئت ها جریان دارد و اقشار مختلف نیز در این زمینه فعالیت می کنند، ولی لازم است به این فعالیت ها سرعت داده شود تا سایر هیئت ها نیز با ظرفیت و توانایی هایی که دارند، آشنا شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:باید هیئت ها را با ظرفیت هایی که دارند آشنا کرد تا پای کار بیایند، چرا که هیئت ها تنها یک کارکرد تحت عنوان برگزاری دعا و مراسم ندارند.

حجت الاسلام زهرایی بیان کرد:  ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان و احسان نیکوکاری و همچنین نهادینه کردن آن در جامعه اسلامی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ احسان و انفاق و زکات در دستیابی به عدالت اجتماعی، رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه اسلامی نقش تعیین کننده ای دارد و این امر در آیات و روایات متعددی به عنوان تکلیف مومنان و مسلمانان مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha