پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت تنها به یک زمان خاص خلاصه نشود، بلکه در طول سال باید مورد اهتمام قرار گرفته و مسلمانان نباید از مسیری که خداوند متعال برای ما ترسیم کرده خارج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در نشست با جمعی از طلاب اهل سنت کردستان با اشاره به میلاد رسول اکرم(ص)، میلاد امام صادق(ع) و نیز هفته وحدت، اظهار داشت: از ابتدای اسلام تاکنون مقوله وحدت مورد بحث و گفت و گوی بسیاری از علمای دینی بوده است.

نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری گفت: این گفت و گوها در حول وحدت با پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدتر و جدی تر شده است و امام خمینی(ره) بنیانگذار اصلی آن در قرن اخیر بوده است و اکنون مقام معظم رهبری در مسیر حرکت می کنند.

امام جمعه سنندج افزود: وحدت ملت های مسلمان برکات بسیاری برای جهان اسلام به دنبال دارد که مهمترین و اصلی ترین آن را می توان قدرت یافتن مسلمین در مقابل استکبار عنوان کرد.

نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری گفت: شکوفا شدن استعدادهای داخلی از میان تمام مذاهب و صرف زمان و توان در پرورش استعداد جوانان و اتلاف نکردن وقت در تقویت روحیه خشونت و تنش بیشتر میان نیروهای خودی از دیگر برکات وحدت در جهان اسلام است.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: قرآن کریم در آیات خود همه انسان ها را به برادری و ایمان دعوت کرده است که این نشان می دهد که وحدت در نزد خداوند متعال چقدر با ارزش است.

این عالم اهل سنت بیان کرد: محور وحدت و انسجام باید دین اسلام باشد و با هر لباس و زبانی که هستیم دین اسلام را باید در نظر داشته باشیم، زیرا این امر جهان اسلام را از دودستگی دور نگه می دارد.

نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری گفت: تفرقه و دودستگی در بین مسلمین همچون پرتگاهی است که ما را به آتش دوزخ نزدیک می کند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: هفته وحدت تنها به یک زمان خاص خلاصه نشود، بلکه در طول سال باید مورد اهتمام قرار گرفته و مسلمانان نباید از مسیری که خداوند متعال برای ما ترسیم کرده خارج شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha