جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دانشجویی که در این مملکت درس می خواند و زندگی می کند در قبال انقلاب و حفظ آنها مسئول است و نباید اجازه دهد که دشمن او را از مسیر اصلی دور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در دیدار  جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان سنندج، گفت: دانشجو به عنوان سرمایه فکری و معنوی هر کشوری محسوب می شوند، از این رو باید همواره در مسیر اعتلای کشور حرکت کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیاری از جریان های معاند و حاشیه دار به دنبال جوسازی علیه دانشجو و دانشگاه هستند، اظهار کرد: تحلیل قدرت تفکر و بینش دانشجویان در هر زمینه ای و در هر زمانی برای دشمنان می تواند یک امتیاز باشد، از این رو همواره در رسانه های معاند و برون مرزی می بینیم که مخاطب آنان دانشجویان هستند.

ماموستا رستمی ادامه داد: امروز دانشجویی که در این مملکت درس می خواند و زندگی می کند در قبال داشته های انقلاب و حفظ آنها مسئول است و نباید اجازه دهد که باورهای غیردینی  او را از مسیر اصلی دور کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی دیگر از آفاتی که گریبان برخی از دانشجویان را می گیرد، مسئله «فرار مغزها» است.  این را باید یک توطئه ننگین و پنهانی عنوان کرد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: سکان آینده کشور بی شک در دست شما دانشجویان است، لذا امروز را باید قدر بدانید و بر دانش و علم خود بیفزایید تا ان شاء الله در آینده بتوانید برای کشور و مملکتتان مثمرثمر باشید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha