چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فایق رستمی

حوزه/ ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه باید مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: شهید سلیمانی با شهادت خود مکتبی در جهان اسلام و جبهه مقاومت ایجاد کرد که بی شک این مکتب به تدریج باعث اضمحلال و فروپاشی نظام استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از کسانی که در عین بزرگی هرگز منش مردانگی خود را از دست نداد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی و کارهایی که این شهید والامقام برای امنیت منطقه در مقابل تروریست ها انجام داد از یاد هیچ کسی نخواهد رفت، لذا همه ما باید امنیت خود را مدیون عزیزانی همانند شهید سلیمانی بدانیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: آمریکایی ها در دوران حضور شهید سلیمانی در جبهه جنگ با تروریست ها بارها به دنبال شهادت این سردار رشید اسلام بودند، ولی همیشه در انجام عمل شیطانی شان ناکام بودند، اما سرانجام ناجوانمردانه ایشان و دیگر همرزمانش را به شهادت رساندند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه باید مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: شهید سلیمانی با شهادت خود مکتبی در جهان اسلام و جبهه مقاومت ایجاد کرد که بی شک این مکتب به تدریج باعث اضمحلال و فروپاشی نظام استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تا زمانی که شهید سلیمانی در منطقه در مقابل تکفیریها و دواعش حضور داشت، همه دیدیم که جریان های دین ستیز و دست ساخته استکبار و برخی از دولت های مرتجع منطقه در حال فروپاشی بودند و این شد که آمریکایی های عامل اصلی مبارزه و نابودی تروریسم یعنی حاج قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

امام جمعه سنندج در پایان گفت: چیزی که آمریکایی ها آن را فراموش کرده اند این است که با ترور شهید قاسم سلیمانی جبهه مقاومت هرگز سست نمی شود، بلکه به شهادت رساندن این سرباز وطن باعث ایجاد انگیزه بیشتر در جبهه مقاومت در منطقه و جهان می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha