سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: مردم در مباحث اقتصادی و معیشتی دچار مشکلاتی هستند، از مسئولان دعوت می کنیم که با حضور در نماز جمعه پای درد دل مردم بنشینند و مطالبات آنان را بشنوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: جایگاه تربیتی مسجد در جامعه اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

امام جمعه سنندج گفت: اکنون مردم در مباحث اقتصادی و معیشتی دچار مشکلاتی هستند، از مسئولان دعوت می کنیم که با حضور در نماز جمعه پای درد دل مردم بنشینند و مطالبات آنان را بشنوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تورم در جامعه به حدی رسیده است که بررسی ها نشان می دهد یک کارگر پس از 4 سال کارگری و پس‌انداز کل حقوق ناچیزش، توان خرید یک تلویزیون برای خانه خود را ندارد که این جای تاسف دارد.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود با اشاره هفته دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان اسلام هشت سال متوالی با دستان خالی در مقابل دشمنان انقلاب ایستادند و افتخار آفریدند.

امام جمعه سنندج گفت: رژیم صدام با وجود پشتیبانی 37 کشور و بسیج تمام امکانات و تجهیزات مدرن در برابر وحدت، یکدلی و انسجام مردم و رزمندگان اسلام شکست خورد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: امروز همه ما به نوعی مدیون خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم، خانواده هایی که برای دفاع از کیان این مملکت عزیزان خود را راهی جبهه کردند.

ماموستا رستمی ادامه داد: مسئولان باید در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا گام بردارند و این وظیفه خطیر را به فراموشی نسپارند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج خاطرنشان کرد: کردستان سرشار از استعداد، نیروی انسانی نخبه، پتانسیل های طبیعی و... است، لذا برای پیشرفت این استان نیازمند همت جهادی مدیران هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha