شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه سنندج

حوزه/ امام جمعه سنندج تصریح کرد: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، امنیت و آرامش را به جهان اسلام هدیه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: در آستانه یوم الله 9 دی و سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، کسی که امنیت و آرامش را به جهان اسلام هدیه داد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز علما و روحانیون باید با تاسی از سیره انبیا و امامان برای نجات بشر از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

ماموستا فایق رستمی تصریح کرد: خدمت به مردم شیرینی و حلاوت خاصی دارد، لذا باید در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و همواره در خدمت مردم و جامعه اسلامی باشیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: نگاه اسلام به مسایل بسیار جامع، تخصصی و کامل است و در این میان به مسایل مادی نیز توجه خاصی دارد، بنابراین برای تقویت بنیه جهان اسلام باید از راهکارهای قرآنی استفاده ببریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هرگاه مدیریتی و مسئولی کار و عمل خود را براساس قرآن کریم و دین اسلام انجام دهد هرگز در مسیر خدمتگزاری دچار مشکل نخواهد شد.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله حجت الاسلام حسن منتظری مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام سعید عسگری به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha