پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا فائق رستمی -نماینده کردستان در مجلس خبرگان

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: حرکت موهن و غیرانسانی نشریه فرانسوی را باید واکنشی به موج اسلام گرایی در جهان دانست و این حرکت به نوعی نشان دهنده ترس غربی ها از گسترش اسلام در دنیا است.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار داشت: فشارهای دول غربی و زورگو به جهان اسلام وارد برهه خاصی شده است و از جمله این فشارها و توطئه ها را می توان توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به رسول خدا (ص) عنوان کرد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: البته توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را نمی توان تنها توهین به اسلام و مسلمین دانست، بلکه در اصل توهین به تمام ادیان الهی و آسمانی است، لذا جهان نباید در مقابل این دین ستیزان و کفار سکوت پیشه کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرنگاران رهبری ادامه داد: حرکت موهن و غیرانسانی و غیر توحیدی نشریه فرانسوی را باید واکنشی به موج اسلام گرایی در جهان دانست و این حرکت به نوعی نشان دهنده ترس غربی ها از گسترش اسلام در دنیا است.

ماموستا رستمی افزود: دولتمردان اروپایی اقدام موهن و کفرآمیز نشریه شارلی ابدو علیه اسلام را آزادی بیان می دانند و حتی از آن حمایت می کنند که این خود جای تاسف دارد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: بی شک حرکت ضددینی نشریه فرانسوی در توهین و هتاکی علیه رسول اکرم (ص) نتیجه عکس خواهد داشت و همین امر باعث می شود که توجه جوانان به سمت شناخت بیشتر حضرت محمد (ص) معطوف شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حرکت اسلام ستیزانه نشریات و رسانه های اروپایی علیه اسلام نه اولین بار و نه آخرین بار خواهد بود، لذا باید در مقابل بی حرمتی به رسول اکرم (ص) و سایر شعائر دینی موضع خود را صریحا اعلام کنیم و از پتانسیل های عظیم جهان اسلام علیه دشمنان دین خدا استفاده نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha