پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: تنها قانونی که از عزت و شرافت انسانی دفاع می‌کند، قوانین و دستورات دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج بیان داشت: رشد اسلام خواهی در کشورهای غربی و اروپایی برای سیاستمداران این کشورها بدترین خبر بود، لذا این سیاستمداران با پست ترین روش های به دنبال از بین بردن موج اسلام گرایی هستند.

امام جمعه سنندج با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به رسول اکرم (ص) و آتش زدن قرآن، گفت: این حرکت شوم که از سوی کشورهای استکباری انجام شده بی شک از ترس گسترش دین اسلام است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: به جرأت می توان گفت که تنها قانونی که از عزت و شرافت انسانی دفاع می‌کند، قوانین و دستورات دین مبین اسلام است.

ماموستا رستمی با اشاره به پویایی دین اسلام و به روز بودن آن، افزود: دین اسلام برای تمام شئونات ما برنامه دارد و از این لحاظ باید این دین را یک دین به روز دانست، لذا این جامعیت و به روز بودن، زمینه ساز کینه توزی دشمنان جهان اسلام شده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه اهانت شوم نشریه شارلی ابدو در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزدورانه‌ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا ـ صهیونیسم جهانی ـ غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام، حربه پیاده‌سازی طرح اسلام‌هراسی بار دیگر در فرانسه در حال اجرا می باشد.

ویدر ادامه سخنان خود بیان کرد: از آغاز ظهور دین اسلام دشمنان و کفار با پیامبر (ص) مخالفت و دشمنی پیشه کردند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: رسول اکرم (ص) برای تمام عالم رحمت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha