جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: باید در سایه اسلام تمام ملت ایران احساس امنیت کنند، زیرا اسلام دین تعامل، رحمت و انسانیت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، ماموستا فایق رستمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امروز جوانان باید در قبال جامعه، امنیت و مال مردم احساس وظیفه کند.

امام جمعه سنندج گفت: از سوی دیگر امروز کشور به شدت نیازمند استفاده از نیروهای جوان می باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: احساس مسوولیت همان کاری است که امام علی (ع) کرد و شبانه به فقرا کمک می‌کرد و اینک باید جوانان مومن و معتقد ما نیز این راه و روش ائمه معصوم را ادامه دهند. 

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ابراز داشت: در بحث بیماری کرونا همه به گونه ای مسوولیت داریم، بنابراین برای از بین بردن این ویروس کرونا نیازمند تعامل، همکاری و رعایت مسایل و پروتکل های بهداشتی هستیم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: نصایح لقمان حکیم به فرزندش برای هر مسوولی درس است که چطور با مردم تعامل و رفتار نمایند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز باید در سایه اسلام تمام ملت ایران احساس امنیت کنند، زیرا اسلام دین تعامل، رحمت و انسانیت می باشد.

ماموستا رستمی افزود: قرآن برای ما نازل شده است و پیامبر (ص) هم می‌گوید قرآن و اهل بیت علیهم الاسلام را بعد از خودم به جا گذاشتم که اگر از آن پیروی کنید تا به خطا نروید.

امام جمعه سنندج با اشاره به انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان، گفت: همانطوری که حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی قول داده بودند که در میان مردم حضور پیدا کنند، امروز شاهد حضور وی در نماز جمعه سنندج هستیم که این را باید به فال نیک بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha