چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ولادت پیامبر

حوزه/ خانم زهرا بای گفت: امروز دشمنان از هر حربه ای برای تضعیف اسلام استفاده می کنند، لذا طلاب به عنوان مبلغان مکتب پیامبر(ص) مدافع ارزش های اسلام بوده و به تبلیغ و جذب نفوس بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا بای، در نشستی که با محوریت «سیره اخلاقی پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم» به صورت مجازی برگزار شد، با تبریک ایام خجسته میلاد رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) و امام جعفر صادق(علیه السلام) و هفته وحدت، بیان کرد: پیامبر(ص) به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی مانند امانت داری، صداقت و مقبولیت بسیار در بین مردم، به محمد امین لقب یافتند.

وی، امانتداری را از ویژگی های جامعه ایمانی معرفی کرد و افزود: روابط سالم انسانی فقط در جامعه ای امکان پذیر است که مردم به تعهد و مسئولیت های خویش ملتزم و پایبند باشند.

بای، اخلاق پسندیده، امانت داری و صداقت را زیر بنای تبلیغ دین دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از هر حربه ای برای تضعیف اسلام استفاده می کنند، لذا طلاب حوزه های علمیه به عنوان مبلغان مکتب پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) مدافع ارزش های اسلام بوده و با تاسی به پیامبر، با صدق گفتار و اعمال و برخورداری از سجایای اخلاقی به امر تبلیغ و جذب نفوس پاک بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha