چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ایثار و شهادت

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: فضای مجازی با توجه به گستردگی مخاطبان و دسترسی آسان، فضای مناسبی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت است و باید از این فرصت به خوبی بهره برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند طی سخنانی، گفت: باید بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت استفاده کنیم و علاوه بر ایجاد کانال های تخصصی و پوشش جامعه هدف برای سایر اقشار جامعه نیز در زمینه ترویج این فرهنگ اسلامی و عاشورایی تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به انتشار ویروس کرونا و لزوم خدمات غیر حضوری به منظور حفظ سلامت جامعه هدف کانال ها و گروههای مجازی در زمینه های ورزشی و مشاوره از سوی حوزه های تخصصی بنیاد استان راه اندازی شده است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اذعان داشت: ملت ما با این فرهنگ عجین است و در هر برهه ای از این تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی فرهنگ ایثارگری را به خوبی به نمایش درآورده است، در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، پایداری بر ارزشها، مقاومت در برابر تحریم ها و تهدیدات ، حضور مدافعان حرم و بعد از آن مدافعان سلامت جلوه های فرهنگ ایثار در جامعه است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: اکنون با ابزارهای جدید ارتباطی و حضور گسترده مخاطبان در فضاهای مجازی می توان با نشر فرهنگ ایثار و شهادت از طریق شناساندن سبک زندگی شهدا ، پیوندی بین نسل امروز و دوران دفاع مقدس ایجاد کرد و ضمن آشنا ساختن مخاطبان با سبک و سیره شهدا فرهنگ ایثار را نیز ترویج داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha