پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ امام جمعه اقبالیه در بازدید از فعالیت های قرارگاه مواسات و همدلی این شهر گفت: کمک به نیازمندان و فقرا از سیره امام علی (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر چهارشنبه در بازدید از فعالیت های قرارگاه مواسات و همدلی شهر اقبالیه گفت: نیکوکاری در فطرت و سرشت هر انسانی وجود دارد و بر همین اساس در دین مبین  اسلام که منطبق با فطرت انسان هاست نوع دوستی و کمک به دیگران توصیه شده است.

وی افزود: همه باید دست در دست هم داده و با کمک هم در مسیر تقوا، احسان و نیکوکاری قدم  برداشته و مصداق آیه «تعاونوا علی البر و التقوی» در جامعه باشیم.

امام جمعه شهر اقبالیه  با اشاره به اینکه دستگیری از محرومان و مستمندان جزء وظایف دینی ما است، عنوان کرد: مردم انقلابی به پیروی از حضرت علی (ع) روح و جان خود را با ایثار و انفاق صفایی تازه بخشیدند و با دستگیری از محرومان و مستمندان وظایف دینی و شرعی خود را به نحو احسن انجام دادند.

وی ادامه داد: استمرار فعالیت های قرارگاه مواسات و همدلی می تواند به خوبی روحیه انفاق و نوع دوستی را در جامعه گسترش داده  و کم کم  فقر را از جامعه ریشه کن کند.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha