جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نظیری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: مردم نیاز دارند تا حرف ها و مشکلاتشان شنیده شود و این کار را طلاب بر عهده گرفتند و با حضور خود در اماکن مختلف همچون مراکز خرید و مراکز درمانی پای درد دل مردم عزیز می نشینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری عصر امروز در جمع طلاب طرح تبلیغ نوین مدرسه علمیه آیت الله دامغانی، تکالیف روحانیت در قبال جامعه اسلامی را متفاوت از گذشته دانست و اظهار داشت: در شرایط سخت جامعه که هر لحظه دشمن در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن است، وظیفه روحانیت سخت و بار این مسئولیت سنگین‌تر شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: با شیوع ویروس کرونا که با ایجاد محدودیت هایی در برگزاری مراسم ها و منابر همراه بود، طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی با تبدیل این تهدید به یک فرصت، خود شخصا به بین مردم رفتند و در طرح تبلیغ نوین در اماکن مختلف حاضر شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: در این طرح که از آن می توان به عنوان یک الگوی خوب یاد کرد، قرار است تا طلاب شنوای درد دل مردم باشند و به دغدغه های جامعه گوش فرا دهند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در جامعه با بازخورد خوبی از جانب مردم همراه بود، مطرح کرد: مردم نیاز دارند تا حرف ها و مشکلاتشان شنیده شود و این کار را طلاب بر عهده گرفتند و با حضور خود در اماکن مختلف همچون مراکز خرید و مراکز درمانی پای درد دل مردم عزیز می نشینند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه طلاب نباید منفعل باشند، خاطرنشان کرد: به جای آنکه منتظر بمانیم و ببینیم که دشمن چه برنامه ای برای ما دارد، باید به صورت جدی در جامعه و در فضاهای مختلف حضوری فعال داشته باشیم.

وی با اعلام این خبر که امروز هیچ طلبه ای نمی تواند بگوید که فضا و بستر تبلیغی برای او وجود ندارد، گفت: از آنجایی که فضای تبلیغی تنها محدود به مسجد و منبر نیست، بنابراین اگر طلبه ای به دفتر سازمان مراجعه کند، با معرفی مکانی خاص، فعال کردن فضای تبلیغی را به طلاب پیشنهاد می دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha