چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طرح تبلیغ نوین همدان

حوزه/ مدیر مدرسه آیت الله دامغانی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی طلاب، تبلیغ و رساندن پیام دینی به مردم است، گفت: در این طرح در کنار تبلیغ چهره به چهره و صحبت با مردم، بسته‌های حاوی دعای هفته صحیفه سجادیه، یک عدد ماسک و یک شکلات است، به مردم اهدا می شود.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی مدیر مدرسه آیت الله دامغانی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در همدان با اشاره به حضور طلاب در بین مردم و اجرای طرح تبلیغ نوین، اظهار داشت: گروه تبلیغی جهادی مدرسه آیت الله دامغانی چنین سال است که بحث تبلیغات در روستاها را در مناسبت‌ها و شب‌های جمعه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری مراسم‌ها، اجرای این طرح با مشکلاتی همراه بود و لذا به دنبال راه جایگزینی برای این طرح و ایجاد ارتباط با جامعه بودیم.

مدیر مدرسه آیت الله دامغانی با بیان اینکه طرح نوین تبلیغ در مناسبت‌های مختلف حضوری جدی در سطح شهر و در بین مردم دارد، گفت: در ایام محرم و صفر با حضور اساتید حوزه و مداحان اهل بیت و همراهی سازمان تبلیغات، به اجرای چارپایه خوانی در بازار پرداخته شد.

وی تصریح کرد: اقدام دیگری که توسط این گروه جهادی صورت گرفت، حضور در بازار، مطب پزشکان و سطح جامعه و انجام تبلیغ چهره به چهره با مردم بود که این طرح نیز با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود.

حجت الاسلام یوسفی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی طلاب، تبلیغ و رساندن پیام دینی به مردم است، مطرح کرد: در این طرح در کنار تبلیغ چهره به چهره و صحبت با مردم، بسته‌های بهداشتی که حاوی دعای هفته صحیفه سجادیه، یک عدد ماسک و یک شکلات است، که آن را هم همسران این طلاب آماده کرده اند، به مردم اهدا می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب باید ارتباط خود را با عامه مردم و سطح جامعه تقویت کنند، عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده و تاکید نماینده ولی فقیه در استان، مقرر شد تا این طرح در طول سال به صورت مستمر اجرایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha