جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای تبلیغ همدان

حوزه/ در جلسه شورای تبلیغ همدان بر ضرورت توسعه خدمت رسانی طلاب جهادی همدان در بیمارستان ها و آرامستان ها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه شورای تبلیغ استان، پیش از ظهر امروز با حضور اعضای اصلی و مهمانانی از شهرداری همدان، برگزار شد.

اولین موضوع قابل بحث در این جلسه، آسیب‌شناسی قرارگاه رسانه‌ای طلاب بود که پس از بررسی آن، مقرر شد تا با آرایشی جدید و حمایت‌های بیشتر از طرف دستگاه‌های ذیربط، قرارگاه فعالیت خود را با رویکردی جدی‌تر پیگیری کند.

حضور و خدمت رسانی طلاب در مراکز درمانی، از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود که بر این اساس طلاب و نیروهای جهادی با محوریت قرارگاه جهادی طلاب شهید مدنی برای کمک رسانی به کادر درمان و رسیدگی به وضعیت بیماران، به بیمارستان‌ها اعزام خواهند شد.

در این جلسه با تاکید بر لزوم تسهیل‌گری معاونت درمان استان در این مسیر، مصوب شد که طلاب و نیروهای جهادی به صورت گروه گروه، در بیمارستان‌های مختلف همدان، حاضر شوند.

از دیگر مشکلات موجود در عرصه مبارزه با ویروس کرونا که طلاب جهادی همدان برای حضور و کاهش مشکلات پا پیش گذاشته‌اند، کمک به افراد غسال و غساله است که بر اساس این جلسه مصوب شد تا طلاب بردار و خواهر ضمن حضور در آرامستان‌ها و کمک در تغسیل اموات کرونایی، با ایجاد غرفه‌ای با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، به سئوالات مردم پاسخ دهند.

آخرین دستور کار این جلسه هم مربوط به طرح جامع فرهنگی شهر همدان بود که در شورای شهر مطرح شده، ولذا با دعوت از رئیس کمیسیون فرهنگی‌ شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان با اشاره بر لزوم جامعیت این سند، تاکید شد تا از طرح‌های جامعی که در گذشته مورد استقبال مردم همدان قرار گرفته، همچون طرح محراب سبز، بهره گرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha