شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، گفت: شناسایی خلأهای موجود و تولید ثروت از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء است و استان آذربایجان شرقی به این دو مهم نیاز اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه این قرارگاه در راستای ایجاد رفاه عمومی در جامعه تلاش می‌کند، اظهار داشت: شناسایی خلأهای موجود و تولید ثروت از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است و استان آذربایجان شرقی به این دو مهم نیاز اساسی دارد.

امام جمعه تبریز افزود: در زمان کنونی مردم ایران برای اتمام پروژه ها به این قرارگاه چشم دوخته اند و این قرارگاه با کارهای جهادی مایه دلگرمی و امید مردم و مستضعفان جامعه است.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری تبریز نیاز به حمایت و پشتیبانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دارد، اظهار داشت: ساماندهی حاشیه شهر تبریز نیز ضروری بوده چرا که وقوع یک زلزله بزرگ می تواند ساکنان این مناطق را با خطر جدی مواجه کند.

حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم با اشاره به زحمات و رشادت های مردم آذربایجان در دوران مشروطه و انقلاب اسلامی، ادامه داد: این منطقه نیاز به سرمایه گذاری بیشتر و بهره مندی از برکات انقلاب اسلامی دارد.

بعداز این دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، امام جمعه و جمعی از مدیران و فرماندهان این قرارگاه از محل اجرای پروژه حوزه علمیه تبریز بازدید کردند و مقرر شد طی تفاهم نامه ای در قالب تهاتر زمین، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تکمیل این پروژه مشارکت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha