جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتقال خون

حوزه/ مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، این روزها بیماری کرونا موجب شده تا بیمارستان ها و مراکز درمانی بیش از هر زمان به امکانات و زیرساخت ها نیاز داشته باشند که بی شک یکی از نیازهای مهم و اساسی مراکز درمانی در وضعیت کنونی خون و فراورده های خونی است که مردم باید بیش از هر زمان دیگر در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت کنند.

بر همین اساس مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سازمان انتقال خون استان در راستای این کار خداپسندانه خون اهدا کردند.

در همین خصوص حجت الاسلام افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اوضاع بحرانی کرونا در کشور و استان، اظهار کرد: باید در چنین موقعیتی همچون هشت سال دفاع مقدس در کنار سربازان و مدافعان عرصه سلامت باشیم.

این مسئول گفت: این روزها علاوه بر اینکه باید به همه دستورالعمل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی و استانی کرونا صادر می شود توجه و عمل کرد، بلکه لازم است در حد توان به کمک حوزه درمان بشتابیم و از هر راهی که شده آن ها را در امر مبارزه با ویروس مرگبار تنها نگذاریم.

وی اهدای خون را سنت حسنه و در قاموس یک مسلمان دانست و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تا آن جا که می توانند با اهدای خون خود به بیمارانی که اکنون به خون نیاز دارند کمک کنند تا بتوانیم با همکاری و همیاری یکدیگر هر چه زودتر شرّ این ویروس منحوس را از کشور دور کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha