شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع «باهم بخوانیم» به صورت مجازی در این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

فاطمه محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری مسابقه ویژه هفته کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت گفت: این مسابقه با عنوان «کتاب بخوانیم» در فضای مجازی برگزار و به برندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: سؤالات مسابقه از کتاب های حقوق زن در اسلام نوشته استاد شهید مرتضی مطهری و منشور روحانیت حضرت امام(ره) با موضوع پیام تاریخی و مهم امام خمینی(ره) به طلاب و روحانیون سراسر کشور طرح خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان جهت شرکت در مسابقه به آدرس eitaa.com/joinchat/۲۱۷۷۴۳۳۶۶۵cbafa۱۷۴۹ed مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در پیام رسان ایتا مراجعه و نام‌نویسی کنند.

محمدزاده مهلت شرکت در مسابقه را تا ۹ آذرماه اعلام کرد و افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی مسابقه قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان نیز برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران دهدشت مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا اول آذرماه برشمرد و گفت: کانال مهدی یاوران در پیام رسان ایتا آثار ارسالی را جمع آوری می‌کند.

انتهای خبر/ سعادتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha