یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توکلی

حوزه/ حجت‌الاسلام مرتضی توکلی‌راد  فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۱۰ بسته غذایی به ارزش هر یک ۴۵۰ هزار تومان میان مردم دهستان زیلایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، «زیلایی»، دهستانی محروم از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که علی رغم تلاش‌های مسئولان در چهار دهه عمر انقلاب هنوز از محرومیت رنج می‌برد.

گاز که به زیلایی برسد دیگر زنان و دختران رنج کشیده زیلایی مجبور نیستند چوب‌های درختان را بر پشت بسته و برای سوخت سرما و پخت غذا این رنج بزرگ را تحمل کنند.

برای رفع محرومیت از چهره زیلایی نیاز است گروه‌های جهادی هم پای کار باشند تا محرومیت هر چه سریعتر چمدانش را جمع کند و از دهستان زیلایی با مردمی اصیل و دوست‌داشتنی دور شود.

روزهای گذشته حجت‌الاسلام مرتضی توکلی، فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق محروم دهستان  زیلایی و سیلاب کلوار و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این دهستان بازدید کرد.

وی ضمن شناسایی افراد نیازمند،  ۱۱۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان میان مردم این مناطق توزیع کرد.

این تنها گوشه کوچکی از حضور گروه‌های جهادی است و بدون شک در روزهای آینده بیشتر از اقدامات جهادی‌ها برای رفع غبار محرومیت از چهره زیلایی و سیلاب و کلوار بویراحمد مطلب خواهیم نوشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha