جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ارتباط تصویری با برخی جوانان شهرستان جم، حرف ها و پیشنهادات آنان را شنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، شامگاه پنجشنبه در ارتباط تصویری با برخی جوانان شهرستان جم، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در شرایط کنونی منطقه و جهان، گفت: جهان در آستانه تحولی عظیم است و پیچ بزرگ تاریخی در شرف وقوع است بدین جهت باید جوانان ولایتمدار در راستای تحقق اندیشه های مقام معظم رهبری تلاشی جهادی و پر بصیرت داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهرستان جم می تواند آلبوم توسعه و پیشرفت جامع استان بوشهر باشد، با اشاره به تاریخ پرشکوه شهرستان جم و ظرفیت آمایشی آن منطقه، پیشنهاد کرد: امام جمعه و نخبگان منطقه پیرامون تدوین و به روز رسانی نقشه جامع پیشرفت ۲۰ حتی ۵۰ ساله و تنظیم نقشه راه اجرای آن، تلاش کنند.

وی افزود: در اولین سفر به شهرستان جم این مطلب پیشنهاد داده شده بود و سند نویسی نیز صورت گرفت، اما اکنون لازم است که این سند به روز رسانی و اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه پیرامون اشتغال حداقل ۵۰ درصد صنایع گاز و پتروشیمی، مسئله آب شرب، کشاورزی، فرودگاه، توسعه متوازن صنعت و کشاورزی تخصصی نخیلات و مرکبات و صنایع تبدیلی آن و گسترش فرهنگ نهاد صنعت گردشگری و ورزشی و مراکز تفریحی برای آن منطقه به بیان مطالبی پرداخت و مسئولان را به توجه و اجرای آن متذکر شد.

در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از امام جمعه جم و جوانان منطقه درخواست کرد در عرصه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدامی جهادی کنند و در خدمت نیازمندان باشند.

در آغاز این جلسه، حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه جم و چند نفر از جوانان به نام‌های امیر صادق زاده، علیرضا آچاقی، یعقوب هوردی، سهیل فرخنده و خانم ستوده سخنانی درباره «برخورد مراکز نظارتی بر تخلفات و فساد افراد»، «اشتغال»، «توسعه متوازن»، «ناهنجاری‌های فرهنگی آن ‌منطقه»، «ضعف مدیریت اجرایی»، «عدم مدیریت فراگیر نیروهای بومی»، «فعال سازی فرودگاه جم» و «اجرایی شدن پیوست‌های مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع» مطالبی را بیان داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha