سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار مدیر و عوامل اجرایی مدرسه راهبردی علم و عمل با معاونت تبلیغ مرکز مدیریت استان تهران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران اعلام کرد: در حال حاضر ۲۲۵ مبلغ اعم از برادران و خواهران در طرح مدارس امین مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  از تهران، حجت الاسلام محمد صادق احسان بخش در جلسه ای با مدیر و عوامل اجرایی مدرسه راهبری علم وعمل که در سالن جلسات  مدیریت حوزه علمیه استان تهران، با موضوع  «تبلیغ و مسائل پیرامونی آن» برگزار شد،با اشاره به این که مدرسه راهبری علم و عمل که در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در سطح جامعه گام های موثری را برداشته است، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲۵ مبلغ اعم از برادران و خواهران در طرح مدارس امین مشغول فعالیت هستند و برای ارتقای کمی و کیفی این طرح موفق برنامه ریزی های جدی صورت گرفته است تا بتوانیم ظرفیت های بالقوه طرح را در سطح تمام استان عملیاتی و اجرایی کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: تبلیغ در حال حاضر به صورت علم در آمده و مبلغان نیز باید با علم و آگاهی قدم در این عرصه بگذارند.      

وی اجرای طرح های «بینات»، «حبل المتین»، راه اندازی گروه های تبلیغی- جهادی، ارتباط مردم محله با طلاب و مدارس علمیه، آموزش مبلغین و تهیه سامانه آموزشی مبلغین را از اقدامات معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران برشمرد.

حجت الاسلام احسان بخش، معرفی و نقش حوزه علمیه در سطح جامعه در قالب نمایشگاه حوزه شناسی، برپایی اردوی آشنایی دانش آموزان با مدارس علمیه، تهیه اپلیکیشن معرفی مدارس، تشکیل ماهانه هیئت خانوادگی طلاب،  تشکیل انجمن های مهارتی مثل شعر، خانه هنر طلاب و خطابه را از دیگر اقدامات معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران اعلام کرد.

 دکتر طبیبی، مدیر مدرسه راهبری علم و عمل هم در این جلسه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مدرسه ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha