جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسرا

حوزه / تهیه‌کننده و مجری مسابقه تلویزیونی «اسراء» از افزوده شدن رشته‌های جدید مداحی، دعاخوانی و اجرای تلویزیونی به این مسابقه استعدادیابی خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری حوزه، تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی «اسراء» از برگزاری دوره دهم این مسابقه در سه رشته تلاوت های تقلیدی، دعاخوانی، مداحی و اجرای تلویزیونی از یکشنبه ۲۵ آبان ماه به صورت زنده خبر داد.

سید وحید مرتضوی با بیان این‌که در این دوره هم مثل سایر ادوار این مسابقه تلویزیونی، علاقه مندان از سراسر کشور آثار خود را به این مسابقه ارسال کرده‌اند، گفت: پس از بررسی اولیه آثار ارسالی،۳۸۰ نفر در مرحله تلویزیونی حاضر خواهند بود.

وی افزود: البته قرار بود همه شرکت کنندگان در این مرحله با حضور در استودیوی برنامه، در این بخش شرکت کنند، اما به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت کنندگان، گروه برنامه‌ساز با حضور در استان‌های مختلف اثر دوستان را ضبط کردند که در هر برنامه پخش می‌شود و مورد ارزیابی داوران حضوری و غیرحضوری برنامه قرار می‌گیرد.

مجری مسابقه اسراء همچنین درباره مساله داوری آثار شرکت‌کنندگان گفت: داور حضوری بخش تلاوت تقلیدی استاد منشاوی، استاد غلام نژاد هستند و در بخش غیرحضوری نیز در خدمت دکتر نیکدستی از اصفهان هستیم.

مرتضوی داور حضوری و غیرحضوری بخش تلاوت تقلیدی استاد عبدالباسط را استاد پورزرگری و استاد اطهری‌فر از البرز اعلام کرد و افزود: در بخش تلاوت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل نیز از داوری حضوری دکتر رضیعی و داوری غیرحضوری استاد سادات فاطمی از مشهد بهره می‌گیریم.

وی درباره بخش اجرای تلویزیونی این دوره از مسابقه اسراء نیز تصریح کرد: خانم ملکی داور حضوری و خانم امینیان داور غیرحضوری اجرای تلویزیونی خانم‌ها هستند و یراق‌بافان و دکتر پورحسین هم به ترتیب داوران بخش حضوری و غیرحضوری اجرای تلویزیونی آقایان هستند.

تهیه‌کننده مسابقه قرآنی اسراء همچنین استاد بکایی را داور بخش دعاخوانی و استاد حدادیان را داور بخش مداحی اعلام کرد.

علاقه مندان با دنبال کردن مسابقه «اسراء» می‌توانند از طریق qtv۸_esra@ در فضای مجازی و پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به آدرس www.qurantv.ir/esra در جریان مسابقه قرار گیرند. همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۲۲ نیز پیامهای مخاطبین گرامی را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha