سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه البرز و بهزیستی در خصوص تعامل و همکاری مشترک به منظور برنامه‌ریزی و تدوین طرح‌ها امضاء شد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری عصر امروز در دیدار با مدیر و اعضای اداره کل بهزیستی استان البرز، خدمت رسانی به مردم و محرومین را اولویت اصلی همه مسئولان دانست و گفت: مسئولین باید علاوه بر رفع گرفتاری مردم و برطرف نمودن مشکلات آنها باید در امر خدمت‌رسانی به مردم و ارباب رجوع نهایت تلاش خود را داشته باشند.

 حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: خدمت بدون چشم داشت به مثابه جهاد در راه خداست و این سبک از خدمتگزاری، انسان را به سیره انبیاء و اولیاء الهی نزدیک‌تر می‌کند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می‌تواند مدیران را برای برنامه‌ریزی بهتر در حوزه‌های مختلف یاری دهد، تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: مردم به کسانی اهمیت می‌دهند که برایشان خدمتی ارائه دهد؛ بنابراین مسئولین باید توجه داشته باشند، خدماتی که ارائه می‌دهد، مبنای قضاوت مردم است.

وی اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ما هرچه دارد به برکت حضور و پشتیبانی مردم است و باید قدر مردم را بدانیم و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت گیریم.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز عنوان کرد: گره گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین(ع) است؛ از این رو باید به کرامت مراجعه کنندگان و رفع مشکلات مردم محروم توجه بیشتری داشته باشیم.

 انتهای پیام ./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha