پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام انصاری

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه مبارزه با بیماری کرونا پیشگام و فعال هستند و این حضور را تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از استان البرز، حجت الاسلام مسعود انصاری ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(س) استان البرز، اظهار داشت: حضور داوطلبانه روحانیون و طلاب در بیمارستانها و مراکز درمانی و همچنین تغسیل اموات کرونایی برای این بود هر کمکی که از دستشان بر می‌آید انجام دهند تا هر چه سریع تر این ویروس از میان برداشته شود.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: انصافا از زمان شیوع بیماری کرونا طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خواهران و برادران در قرارگاه جهادی و در بخش مبارزه با این ویروس منحوس مشتاقانه در کنار مدافعان سلامت خدمت کرده اند که جای تقدیر و خداقوت دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه  استان البرز بیان کرد: نیروهای جهادی با هدف کمک به کادر درمان به صحنه وارد شده و پس از دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور نیروهای جهادی در صحنه، به دعوت ایشان لبیک گفتند.

وی ادامه داد: حضور روحانیت و طلاب در این عرصه  نشان از روحیه معنوی و عالی دارد که بدون هیچ چشم‌داشتی چه در مراحل درمانی و چه در مراحل دیگر، به وظایف انسانی و روحانی خود می پردازند و این صحنه ها در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: انصافا طلاب و روحانیون ما با فعالیت‌های شجاعانه و جهادی خود در امر مقابله با کرونا، درخشش بسیار خوبی داشتند که این مسئله بخوبی نشانگر فداکاری و پیشگامی سربازان حضرت ولی عصر(عج) است.

 مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز از همراهی صمیمانه امام جمعه این شهر و توجه وی به این مسئله تقدیر کرد.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha