جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج خواهران

حوزه/ خانم شمس گفت: ملاحظات و اولویت‌هایی ازجمله فهم به‌موقع، تکفل قدرت نرم نظام، روشنگری و گفتمان سازی، جهت تحول و منزلت افزایی بسیج وجود دارد که جا دارد مسئولان و فرماندهان بسیج در رده‌ها و سطوح مختلف آن‌ها را بکار بندند و بسیج و بسیجی را در اذهان و افکار عمومی به‌صورت مطلوب تصویرسازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، زهرا شمس، استاد حوزه و فرمانده بسیج طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) شهرستان اندیکا، در جمع طلاب و بسیجیان شهرستان، بسیج را مظهر امیدآفرینی و پیشرو در خدمت به جامعه دانست و اظهارداشت: مجموعه بزرگ و مؤثر بسیج در ابتدای دهه پنجم عمر سراسر افتخارآمیز خود، می‌بایست راهبردهای کلان خویش را برای اعضای خود به‌صورت میدانی تشریح کند.

وی افزود: بسیج، یعنی آحاد مردم، یعنی کل نیروهای مؤمن و حزب‌اللهی کشور که توسط امام خمینی(ره) به بسیج بیست‌میلیونی از آن تعبیر شد.

 استادیار طرح صالحین شهرستان اندیکا، در ادامه گفت: تجارب بسیج در بیش از چهار دهه گذشته بیانگر آن است که این مجموعه توانسته کشور را از هر بحرانی نجات دهد و به‌عنوان پشتوانه محکم برای کشور در حوزه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، عملیات ملی بهداشت و درمان در امر واکسیناسیون ملی و کمک به مقابله با کرونا، جهاد محرومیت‌زدایی، خودباوری علمی و... باشد.

مسئول سر شبکه طرح ثامن شهرستان اندیکا در پایان گفت: دراین‌بین ملاحظات و اولویت‌هایی ازجمله فهم به‌موقع، تکفل قدرت نرم نظام، روشنگری و گفتمان سازی، امیدآفرینی، اولویت قرار دادن جامعه و خدمت صادقانه، جهت تحول و منزلت افزایی بسیج وجود دارد که جا دارد مسئولان و فرماندهان بسیج در رده‌ها و سطوح مختلف آن‌ها را بکار بندند و بسیج و بسیجی را در اذهان و افکار عمومی به‌صورت مطلوب تصویرسازی کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha